Tiden står stille

Jeg holder meget af at være alene.  Sidde helt stille for mig selv. Nogle gange føles det som om tiden står stille. Det kan få mig til at glemme det  liv der venter på mig derude. Det går så stærkt livet. Jeg har tit meget svært ved at tage alle dage med mig.  Tit har dagene slet ingen betydning. De er til for at jeg kan overleve. Det er i de stille stunder at jeg lever.

Film via: www.likecool.com
En film om hvordan et timeglas bliver til. Jeg synes den er inspirerende og værd at se for alle der elsker detaljer blandet med smuk musik

Skriv et svar

