Rød og sort

Jeg var først hjemme fra arbejde ved 21-tiden i går, men jeg nåede at være lidt aktiv. Jeg går stærkt udfra at denne tegning bliver færdig i aften.

7 responses to “Rød og sort

  1. Hej :) du tegner rigtig godt! er det muligt at købe nogle tegninger af dig?

    B

  2. Tusind tak! Vi kan sagtens finde ud af noget hvis du er interesseret i at købe nogle af mine tegninger. Du kan skrive en mail til mig på cse89@hotmail.com

    Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men jeg holder fernisering i Odense d. 6 november. Der kommer mere info på bloggen i morgen. Så kan du se hvordan mine tegninger gør sig i virkeligheden.

  3. Love love love..

  4. hvor ligger du henne prismæssigt? :) jeg bor i nordjylland, så har jeg desværre ikke mulighed for :(

  5. Priserne er meget forskellige. Den røde og sorte tegning fx den har jeg lige fået forstørret op så den er ca 50 x 60 og den findes der så 2 eksemplarer af. Men der bliver tegnet ovenpå med tusch igen så de ikke er ens. Jeg regner med de kommer til at koste 800 kr stk og hvis der skal ramme med lidt mere.

    men priserne ligger ca fra 150 for nogle A4 og op til 2000 kr for det jeg har tegnet på lærred. Igen det kommer helt an på størrelsen og hvor lang tid det har taget. Jeg synes det er rimelige priser som alle kan være med til. Hvis du gerne vil høre prisen på en bestemt tegning sig endelig til. Og hvis du er interesseret i flere kan vi nok godt finde en god pris.

  6. Okay, tusind tak for det :D jeg er interesseret i nogle små søde og sjove tegninger til at pynte i lejligheden.

  7. Har du en mail adresse jeg kan skrive til? Så synes jeg nemlig lige vi skal skrive lidt mere frem og tilbage om hvad du forstiller dig og hvad størrelse det skal være og sådan noget :)

Skriv en kommentar